Tiny Hand With Blue Heart

Presentation: Linn

Mitt namn är Linn Hagstedt och är en snart 15 årig tjej som bor en bit utanför Stockholm med min familj.
Jag har ridit sen hösten 2003 på ridskola tills sommaren 2011 då jag köpte min ena ponny Lyxan ,som ni kan läsa mer om längre ner! Mina stora intressen är (givetvis) ridsporten, fotografering,redigering och vara med kompisar! 
 
Min allra första ponny heter som sagt Lyxan, henne köpte vi 2 Augusti 2011, vilket betyder att vi är inne på ett 3:e år tillsammans! Lyxan är en ponny som lärt mig en massa och är verkligen den absolut bästa läromästaren man kan hitta! På henne har jag gjort allt och lite till och jag har fått testa på allting med henne som att tävla,träna och sen givetvis ut och mysa i skogen och allt som det innebär att ha egen häst.
 
Lyxan och jag har startat en del tillsammans både i dressyr och hoppning men mest hoppning, LB dressyr och LC hoppning. Har haft lite dåliga ''nerver'' själv för att tävla dressyr och har därmed hopptävlat mer, men rider idag på LA/Msv nivå i dressyr på Lyxan & LB hoppning ungefär. Idag rider jag inte henne så ofta då hon är på halvfoder till en 12 årig tjej! Så rider henne 2 dagar i veckan ungefär. 
 
Har haft lite olika hästar under tiden och sålde i början av mars min d-ponny till en tjej i södertälje! Och har sedan dess bara ägt en egen häst. Men i Februari fick jag hem en ponny på utbildning på en kortare period.
 
Re Active Jenniebelle, *2008 som hon hette var ett d-ponny sto jag hade på utbildning mellan Februari till sista dagarna av April. ''Bambi'' som vi kallade henne var en superfin ponny jag tror kommer gå de allra högsta klasserna!  Under den tiden hon stod hos mig började vi lite att hoppa in henne.
Nu står hon hos en tjej uppe i Bollnäs och startade nyligen sin livs första tävling på 73%!
Är det nåt ni undrar är det bara att kommentera! 
 

Kommentarer
Postat av: Melanie

sv: Tack själv! Underbara bilder :D

2014-05-25 @ 22:23:39
URL: http://libertyfighter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: